Lees meer
Over ons
Belangenbehartigers
Belangenbehartiger en wat nu?
Daar waar Talhi letselschade begon bij oprichter en belangenbehartiger I. Talhi, staat er nu een heel team voor u klaar met toegewijde specialisten en belangenbehartigers. Als belangenbehartiger zien wij het als taak om uw dossier tegen een zo een rechtvaardig en hoog mogelijke schadevergoeding af te wikkelen. Eerst plannen wij een gratis intakegesprek met een belangenbehartiger, zodat u niet alleen een duidelijk beeld krijgt van onze organisatie, maar wij ook een duidelijk beeld krijgen van uw belangen. Wij zorgen dat onze cliënten met een gerust gevoel ons kantoor verlaten na een gratis intakegesprek. Een intakegesprek voeren wij in de meeste gevallen bij ons op kantoor. Indien het voor u niet mogelijk is om bij ons op kantoor te komen, dan komt de belangenbehartiger naar u toe. Het intakegesprek is essentieel voor een duidelijke situatieschets. In één van onze bloggen kunt u veel voorkomende letselongevallen voorbij zien komen. Of het nu een bedrijfsongeval, verkeersongeval of medische misser is, de belangenbehartiger luistert graag naar u.
Werken met professionele belangenbehartigers
Bij ons zijn gedreven en ervaren letselschade-specialisten in dienst, die precies weten hoe zij uw belangen moeten behartigen.
Wij zorgen er dan ook voor dat onze cliënten met een gerust gevoel ons kantoor verlaten na een gratis intakegesprek. Dit gesprek houden we niet alleen voor een duidelijke situatieschets, maar ook om de band tussen u en ons te versterken.
Juridisch onderlegd
Goed bereikbaar
Open en eerlijk
Resultaatgericht
Meerdere talen aanspreekbaar
Lees meer
Wat wij doen
Bij Talhi Letselschade staat het herstel van onze cliënten centraal. Wij nemen dan ook de behandeling van uw zaak over, zodat u zich volledig kunt richten op uw herstel. Talhi Letselschade is een modern en transparant bedrijf. De belangenbehartiger die uw zaak behandeld, zal dan ook regelmatig contact met u onderhouden. Op deze manier wordt u over iedere stap die wij voor u zetten geraadpleegd en geïnformeerd.
Transparant
Tijdens het gehele proces houden wij u op de hoogte over iedere stap die wij zetten.
Meerdere talen
Onze medewerkers spreken meerdere talen en werken met een tolk.
Goed bereikbaar
Voor uw vragen zijn wij altijd bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00.
Gratis juridische bijstand
Van ons ontvangt u gratis juridische bijstand, waardoor u vanaf de intake tot het afwikkelen van uw dossier wordt bijgestaan door één van onze experts. Wij koppelen uw dossier aan een jurist die het best bij uw situatie past. Bij Talhi Letselschade spreken wij meerdere talen en werken wij samen met diverse tolken, zodat ook taal geen belemmering meer hoeft te zijn.
Transparantie
Tevens staat bij Talhi Letselschade transparantie hoog in het vaandel. Daarom bieden wij de transparantie die de behandeling van uw dossier behoeft. Bij ons kunt u precies zien wie wij zijn en wat wij doen. U zult achteraf niet voor verassingen of vervelende financiële constructies staan. Daarnaast hanteren we de richtlijnen van de letselschade raad. Klik hier voor meer informatie.
Hoe gaan wij te werk
No Cure, No Pay
Wij vinden het belangrijk dat onze cliënten zich volledig focussen op hun herstel. Financiële druk, kan het herstel namelijk ernstig belemmeren. Daarom zijn onze diensten geheel gratis voor u. De juridische bijstand die wij u bieden, valt onder uw schade, die door de tegenpartij is veroorzaakt. Om die reden is het dus ook niet meer dan logisch dat de veroorzakende partij ook ónze kosten vergoedt. Dit noemen wij ´no cure, no pay´.
Wat zeggen onze cliënten over ons?
Heel goed geholpen! Ik ben zeer tevreden.
Een topper, klantvriendelijk en goed.
Er is goed naar mij geluisterd. Daarnaast ben ik top geholpen!
Geweldig hoe ik geholpen en gesteund ben, jullie zijn toppers!
Professioneel geholpen, top service ,Ik raad talhiletselschade aan Bedankt.
Bestempeld als betrouwbaar
Business Partner
Talhi Letselschade is aangemerkt als betrouwbare businesspartner. Wederzijds vertrouwen staat bij ons hoog in het vaandel. Alleen met wederzijds vertrouwen kan een letselschadezaak tot een goed eind worden gebracht. Dat is dan ook de reden waarom wij grote waarde hechten aan duidelijkheid en bieden wij totale transparantie aan onze cliënten. Dit verwachten wij namelijk ook van u. Hoe beter het contact verloopt tussen cliënt en belangenbehartiger, hoe soepeler het proces verloopt. Bovendien zijn wij een team specialisten dat meerdere talen spreekt, zo vergemakkelijken wij de communicatie voor onze cliënten. Daarnaast hanteren we de richtlijnen van de letselschade raad, klik hier voor de richtlijnen.
Vrijblijvend en direct online
Letselschade melden
Vul uw gegevens in om binnen 24 uur erachter te komen of u in aanmerking komt voor een letselschadevergoeding.